Użytkownicy Google Maps teraz mogą dowiedzieć się o ilości klientów w sklepach, centrach handlowych, restauracjach i innych instytucjach w czasie rzeczywistym. Firma uruchomiła usługę, która pomoże lepiej zaplanować zwiedzanie różnych atrakcji kulturalnych i miejsc wypoczynku.
Jeszcze w zeszłym roku, wyszukiwarka opierała się na funkcji „Frekwencja”. Ta pozwalała z góry określić, kiedy w tym lub innym miejscu zwykle jest najwięcej użytkowników w różne dni tygodnia, było to oczywiście tylko przypuszczenie. Teraz ta sama funkcja działa w czasie rzeczywistym i na bieżąco monitoruje ruch w danym miejscu, w ten sposób można wybrać najbardziej odpowiedni czas, aby udać się, powiedzmy, do galerii lub supermarketu.
Nowa funkcja daje Ci możliwość śledzenia frekwencji w czasie rzeczywistym. Jest to szczególnie ważne w weekendy lub w okresie wakacji, kiedy liczba ludzi w miejscach publicznych jest największa. Zbieranie informacji odbywa się za pomocą urządzeń mobilnych; anonimowo wysyłane są informacje o lokalizacji ich właścicieli.
Elektroniczne usługi Google mogą również pomóc dowiedzieć się, jak długo ludzie zazwyczaj pozostają w tym lub innym miejscu. W ten sposób przy organizacji jakiejkolwiek imprezy można najbardziej efektywnie określić ją w czasie.
Nowy serwis stał się dostępny na urządzeniach mobilnych, jak i na komputerach. Korzystać z nich można za pomocą głównej wyszukiwarki Google lub za pośrednictwem usługi „Mapy Google”.
Dołącz do nas na Facebook’u, aby być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami ze świata Apple’a oraz móc podzielić się z nami swoją opinią w komentarzu!